уторак, 20. септембар 2011.

Prehlada...

Ah te glupe prehlade! Evo već 2 dana ne izlazim iz kuće, pijem čajeve i kljukam se lekovima. Divota, baš sam to želeo, i još mi na sve to bakuta zvoca: "Eto vidiš šta se dešava kad nećeš da
obučeš duks kada izlaziš napolje". Bravo baba, ovih dana bilo 40 stepeni, a ja da oblačim duks. Bitno je da je ona bila u pravu i da sam ja bolestan zato što je nisam poslušao. Nema veze, iskulirao sam nju i počeo da pišem blogove. Ionako nemam šta drugo da radim. Ne mogu da sviram gitaru jer me glava užasno boli, na tv-u više nema ništa zanimljivo još od kako su ukinuli vitez koju pre 10-ak godina, a napolju kiša pada. Da nisam toliko spavao prethodna dva dana, sad bih lepo testerio. Btw, nisu loši ovi čajevi, sve mi se vrti u glavi od njih, ali onako cool. Ne preostaje mi ništa drugo, već da se bacim na pisanje, drinkiranje čaja i kljukanje lekova sve dok ne ozdravim i isparim iz ove sobe.






Lajkujte našu fb stranicu


Нема коментара:

Постави коментар

Molimo Vas da ne koristite neprikladan rečnik.
Svaki komentar će biti pregledam od strane admina, i svi neprikladni komentari neće biti objavljeni!

Hvala!