четвртак, 20. октобар 2011.

Omg, nema interneta!!!


Omg, nema interneta!!! Pukla konekcija, pao server... Šta sada!? Oh ne, ovo je kraj sveta! Ne postoji ništa drugo što bih mogao da radim osim bezciljnog surfovanja po netu i gubljenja vremena. Get a life! Izađi malo iz jazbine konju, ili uradi nešto korisno (pričam u trećem licu, ne želim nikoga da uvredim). Evo danas mi se to desilo. Došao sam iz škole, jeo i odmah seo za komp. Kad ono, onaj mali žuti uzvičnik kod internet konekcije (windows7). WTF!? Nemoguće, sad ću ja da proverim.
Upalim firefox, home page, iii ona glupa poruka "the page cannot be displayed" ili "connection timed out". Neeeeeeeeeeeeee!!! Brzo telefon u ruke i zovi operatera. -"Halo, dobar dan. Meni je nestao internet, neko ga ubio." I operater počinje da se smeje i odgovara-"Pa gospodine, došlo je do kvara na predajniku, čim kvar bude uklonjen vaš internet će ponovo oživeti". I onda ja, "a kada će se to desiti"? I opet operater, "u najkraćem mogućem roku". Ok, hvala doviđenja, terajte se u p.m. Što uopšte i uzimam od njih net? A ovo se ustvari prvi put desilo za godinu dana. I tako ti ja pokušavam da nađem zanimaciju na kompu offline. Otvorim winamp posle 300 godina, i pustim muziku redom. Kad ono moja stara playlist-a, buum vrati me par godina nazad. Sredio sam ikonice, pre nego što je nestala konekcija nije bilo mesta više ni za jednu jedinu ikonicu, a sada samo par foldera, čak može i da se vidi wallpaper. I slike sam čak poslagao u foldere... trebalo mi je nekih 30-tak minuta. Kada sam završio sa "sređivanjem" kompa, počeo sam da sređujem sobu. Niko u kući nije mogao da veruje da ja nameštam krevet, usisavam tepih, pa čak i brišem prašinu sa stola i slažem diskove. Već su mislili da samnom nešto nije u redu. "Sine jel ti dobro"? Sredim ti ja i sobu i komp, a internet još nije vaskrsao. Pu, bem ti sunce. I tako ja otvorim svesku i pročitam par redova (jedinih par redova) koje sam zapisao u školi, malo vežbao sviranje gitare, čak sam i komunicirao sa mojih ukućanima koji su mi sve do tada bili kao stranci. U međuvremenu moj internetčić je ustao iz mrtvih i opet kao nekada jutjub poče da peva. Super feeling kad dobiješ nešto svoje nazad. Dan prošao, ja sutradan dobijem 5 iz predmeta koji sam "učio" dok nije bilo neta, soba je ličila na sobu, i nisam mogao da verujem koliko nisam imao pojma šta se dešava u kući. Kada bi malo manje vremena provodio na internetu i malo više se bavio "živim" stvarima, verovatno bih više ličio na čoveka, a manje na gremlina.


Lajkujte našu fb stranicu



Нема коментара:

Постави коментар

Molimo Vas da ne koristite neprikladan rečnik.
Svaki komentar će biti pregledam od strane admina, i svi neprikladni komentari neće biti objavljeni!

Hvala!