уторак, 10. децембар 2013.

Marihuana-2. Deo

U potrazi za inspiracijom za drugi deo naše priče šetao sam ulicama naših gradova i postavljao po 3 pitanja našim dragim sugrađanima koji su bili raspoloženi da mi i odgovore.

Pošto smo ukratko prošli kroz istoriju ove “svete” biljke, odmah ćemo preći na neke nasumično izabrane odgovore.

Prvo pitanje: Zbog čega je po vašem mišljenju marihuana nelegalna u Srbiji?

Odgovor 1: Zato što se ne isplati državi. Kada bi je legalizovali ljudi bi prešli na novu drogu. Kada bi postala kao cigareta, ljudi bi uzimali nešto drugo samo da bi radili tajno. (zabranjeno voće). Najviše zbog mentaliteta Srbije. Niko ne pomisli na lek kada se kaže marihuana, čak i ako zna da se od marihuane pravi odeća, enterijer za kola, protein (što je dostupno i nama), naravno sve to drži
farmaceutska mafija kojoj se više isplati da pravi tablete i pilule od marihuane (za apetit, sedative, antidepresive, itd) a svi znamo da je tableta lošija od čaja.

Odgovor 2: Zbog onih što nikada to nisu uzeli. Nisu obavešteni o tome, i to je za njih tabu. A to uopšte nije strašno. Mislim da je problem u generalnom mentalitetu naše zemlje jer smo zaostali dosta kada su informacije u pitanju.

Odgovor 3: Previše smo zaostali u odnosu na druge zemlje i mislim da to utiče na našu ekonomiju jer Srbija živi od droge. Volela bih da je uskoro legalizuju.

Odgovor 4: Zbog države, zato što smo zaostali u odnosu na druge zemlje i uvek ćemo biti poslednji na listi.

Odgovor 5: Zato što većina građana nema razumevanje za to. Neće da se opuste, ne znaju kakvo je dejstvo toga.

Odgovor 6: Zato što vlast ima svoje ljuda koji prodaju to i kada bi bila legalna oni ne bi imali toliku zaradu, a svi znamo da su lopovi.




Drugo pitanje: Ukoliko bi se legalizovala, da li mislite da bi to bilo dobro ili loše za našu ekonomiju?

Odgovor 1: Loše! To nikako ne bi bilo dobro. Zarađivala bi stoka koja ima ima neumornu glad za novcem, i to na legalan način. To se nikada neće desiti, niti bih voleo to da se desi. Koliko god to bilo OK, ne bih se usudio pred roditeljima da zapalim.

Odgovor 2: Pa valjda bi bilo dobro. Mislim da bi mnogo više ljudi kupovali. Mada bi to sigurno bilo skuplje. I država bi sigurno više zarađivala.

Odgovor 3: Verovatno bi bilo dobro zato što bi naplaćivali porez.

Odgovor 4: Mislim da bi to bilo dobro, s obzirom da se toliko lekova pravi, to je čnjenica da ima lekovito dejstvo i vremenom bi je sve više ljudi kupovali.

Odgovor 5: Mislim da bi bilo dobro jer bi i obični ljudi zarađivali na tome.

Odgovor 6: Mislim da bi bilo dobro ukoliko se legalizuje samo za medicinske svrhe.


Treće pitanje: Da li ste ikada konzumirali marihuanu i šta mislite o njoj?

Odgovor 1: Da naravno! Imao sam predrasuda ranije, ali kako sam odrastao sve više sam bio upućen u to i upoznavao sve više ljudi koji je konzumiraju. Od ljudi kojima se javljam na ulici do mojih najrođenijih za koje nikada ne bih pomislio da tako nešto rade. Nisam prihvatio to kao bežanje iz realnosti, već suprotno tome, prihvatio sam to kao neko bežanje u realnost jer to svi konzumiraju! Cenim tu stvar zato što me nikada nije uvukla na agresiju, dok rakija koju ja takođe VOLIM me je par puta navela na takve gluposti da sam sam sebi rekao “je**š pijanstvo ako te 3 dana nije sramota posle toga”.Mislim da ljudi žargonski rečeno vare da bi se navarili a ne da bi pobegli kao što kenjaju psiholozi. Moj najveći razlog zbog kojeg sam je uzimao je zbog određenih situacija koje se odvijaju na proleće, leto, jesen i zimu. Najviše zbog društva i čitave situacije. Ne poznajem nikoga ko to radi sam, samo da bi se napušio i da bi se bacio u neki trip, već to svi rade u određenom krugu ljudi zbog druženja.

Odgovor 2: Jesam, dosta puta. Nisam zavisna od toga, ali ne vidim ništa loše u tome. Svaki put mi bude lepo. Mislim da su vozači dosta pažljivi kada su high.

Odgovor 3: Jesam, skroz je OK ali ne treba preterivati pošto sam potpuno neproduktivna u svakodnevnim obavezama kada je konzumiram.

Odgovor 4: Ne, bila sam u društvu koje je konzumiralo ali ja nisam nikada.

Odgovor 5: Jesam, probao sam i mislim da je OK. I mislim da bi trebalo da je probaju i oni koji nisu, pa onda neka stvaraju predrasude.

Odgovor 6: Jesam, i mislim da ne bi trebalo svi da je konzumiraju jer posle dosta popušene marihuane stvara se želja za nečim jačim što nikako nije dobro.


Ovo su bili odgovori sa ulica naših gradova. Uporedite ih sami.
Mi možemo samo da kažemo da nam je zaista žao zbog toga što je nešto prirodno i po našem mišljenju, a i po mišljenju većine nimalo štetno, zakonom zabranjeno, dok su alkohol i cigarete svima dostupni.
Ukoliko ste dobro vaspitali vašu decu, onda ta ista deca neće raditi ono što je loše za njih. Zašto je onda situacija u našoj državi ovakva? Evo vam kratak i jasan odgovor: Majka Srbija nije dobro vaspitala svoju decu, pa mora zakonom da zabranjuje upotrebu i prodaju marihuane. I niko ne zna, i svi znamo zašto.




Нема коментара:

Постави коментар

Molimo Vas da ne koristite neprikladan rečnik.
Svaki komentar će biti pregledam od strane admina, i svi neprikladni komentari neće biti objavljeni!

Hvala!