четвртак, 22. септембар 2011.

Dosadno?

Sedite kući i dosađujete se? Mislite da nemate šta da radite što bi vam ubilo dosadu na neko duže vreme? Evo nekoliko saveta:
1. Pronađite svoj skriveni talenat. Sigurno ste talentovani za nešto što još niste probali. Jedan primer: Iz likovnog sam imao OK ocenu, nisam pokazivao interesovanje za crtanje i slikanje, valjda zato što
sam morao to da radim. Sve do pre neki dan, kada sam hteo da skiciram lika iz jedne animirane serije. Pronašao sam sliku koju sam precrtao u svesku. Kada sam uporedio, i sam sam bio iznenađen. Ubrzo sam počeo sam da smišljam likove, i mogu slobodno da kažem da mi ne ide loše. Dosta sam razmišljao o tome, pitao sam se zašto u školi nisam tako dobro crtao. Valjda zato što sam našao zanimaciju u tome i zato što NISAM MORAO to da radim. 
2. Čitanje. Na netu uvek možete pronaći neki tekst koji će vam biti zanimljiv-Google je čudo, i dalje ne mogu da verujem da postoji nešto tako genijalno. Sedim, razmišljam o nečemu što ne znam, upalim google, pronađem to, i ja znam.
3. Pisanje. Pišite o tome kakav vam je dan bio. Pišite o nečemu što vas je iznerviralo, obradovalo... Možda vam vođenje dnevnika deluje ženskasto, ali ne postoji bolji način da umirite emocije nego da ih "stavite na papir".
4. Sport. Izađite malo napolje, istrčite par krugova, šutnite loptu koji put, probajte kardio vežbe. Ne morate biti atletski građeni za to, ali nije loše da izbacite toksine iz tela tj. da se znojite.
5. Pričajte sa potpunim strancima. Guglajte malo i pronađite chatroulette, to je web stranica na kojoj ste u mogućnosti da razgovarate sa nasumično izabranim strancima putem web kamere.
.
.
.
Mogućnosti su beskrajne, potrebna je samo ideja. Nemojte svaki dan da radite iste stvari, jer to onda postaje rutina, a rutina (bar meni) znači dosada.


Lajkujte našu fb stranicu


Нема коментара:

Постави коментар

Molimo Vas da ne koristite neprikladan rečnik.
Svaki komentar će biti pregledam od strane admina, i svi neprikladni komentari neće biti objavljeni!

Hvala!